Wednesday, June 16, 2010

Nasi Dagang

Salam..

YUM....YUM..sedap nya nasi dagang..aku rasa rmai org luar dtg terengganu akan teringin nk rasa kesedapan nasi dagang terengganu..ni merupakan slh satu makanan tradisi terengganu..sesiapa yang datang terengganu tapi tidak merasai..korang rugilah..di terengganu kebanyakan kedai yang jual nasi dagang..memang best..terbukti..hanya segelintir aje kedai yang nasi dagang nya xbest..so,korang jgn risau la..(area kuala terengganu)

aku rasa makanan ni..orang muda terutama rakyat terengganu sendiri kurang gemari kot kecuali aku memang minat nasi dagang..org muda sekarang lebih suka makanan lain..sarapan lain..tu pendapat aku..

aku minat nasi dagang sebab boleh rasa nikmat sedap nasi tu bila makan..rasa yang cukup lah bagi aku..sekarang pun aku terasa teringin nk mkn nasi dagang..best nya nasi dagang...yumm...yummm

No comments:

Post a Comment